Sidor

tisdag 6 mars 2012

Promenad en underbar dag

Hej och 'god kväll' får man väl säga :)
Idag när jag kom hem från skolan (som för övrigt gick jättebra) var det soligt och ljust och varmt och jag tänkte gå en liten fotorunda runt två kvarter, men det blev bara en promenad. Sedan tog jag min fotorunda i vardagsrummet och på tomten istället för att väga upp dagen. Jag tog en massa fina bilder och här är några av de:
Snart är våren här, eller nu är våren här! Snödroppar på trädgården är ett starkt vårtecken.

Blomma och ljus på bordet. Härlig vårkänsla överallt!

Våra ljusstakar :)

Mina snygga och ganska slitna skor

Blomman igen

Dagens tröja som jag matchade med jeanstajts och ett svart skärp som jag tog av mig när jag kom hem eftersom att det var lite obekvämt

Orkide i fönstret. Vårkänsla <3

Häftig sol som försvann under promenaden^^

Fler bilder finns i min fotoblogg. Nu ska vi se... Min dag blev lite kort och jag är ändå stolt över den. Normal, vardaglig... Men jag är väldigt glad idag för att... nej det finns ingen anledning! Jag är bara sprudlande glad idag :)

Jag ska börja med en sak som heter "Today I did" och har gjort en idag :)


Kommer en ungefär varje dag jag är på humör och har tid ;) 
I was very happy today ♥

Nu jobbar jag på en ny header som kanske kanske funkar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar