Sidor

fredag 16 mars 2012

Fredagssnack

När du läser inlägget kan du lyssna på den här låten

Idag har allt tagit fart ännu en gång. Jag har skrivit (stolt) och övergått från en jobbig morgon till en underbar avslutning på skolveckan.
Nu är det festdags med familjen, men först ska jag... jag vet inte riktigt :) Tänkte visa lite bilder från månaden och visa hur "duktig" jag är^^


































Själv tycker jag att jag är helt okej på att fotografera nu. Ska kanske på fotokurs med den älskade kameran som mamma har (Nikon EOS D50). Love it<3 Men just nu har jag ju min Nikon Coolpix L19 och den är min bästa vän (förutom mobilen och datorn förstås).
I helgen ska jag och mamma se Niceville (The Movie) för vi båda har nu läst boken (Jag har kanske 70 sidor kvar bara). Jag är såå glad!!! Boken är ju bara bäst och filmen har fått så bra betyg att den måste vara lika bra (minst)... Åhhh, älskar helg!!! Så nu är det bara dansen kvar innan fest. Parta loss nu!!!!



Hur gamla är de? Fem-sju år kanske? Åh, så duktiga de är<3<3

Kram på er!
Nu ska jag dansa själv med mina bröder<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar