Sidor

söndag 11 mars 2012

Ont i fingret

(Bild från igår)

Den här dagen har varit härlig, ljus och väldigt... "aj" 
Igår så klämde jag fingret i badrumsdörren och nu kan jag nästan inte göra någonting med högerhanden. Det gör fortfarande lite ont men nu har jag ett plåster. Tog några bilder innan jag satte på plåstret, så om du vågar kan du titta på en bild:
Lite halväckligt typ... Men nu är det en bubbla under ett plåster som inte har spruckit än så jag ser liksom inte det "äckliga" längre.

Det har inte hänt så mycket idag. Basket med småkillarna, promenad, dator och Singstar & Guitar Hero med killarna. Ska snart lägga upp Spotify-listan :) Kanske idag, eller så snart som möjligt.

Jag ska kanske skriva en annan sak snart som är ganska viktig ;) Annars kommer den en annan dag!

Kraamaar<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar