Sidor

måndag 5 mars 2012

En utmaning

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag väl en ettårig tjej i Uppsala eller Spanien. Jag gjorde inte särskilt mycket, antar jag.

2. Vad gjorde du för 1 år sedan?
För ett år sedan såg mitt liv ut som idag. Jag gick i fyran och livet rullade på som vanligt.

3. Fem snacks du gillar:
Chips
Ostbågar
Salt godis
Lakrits
Nötter

4. Fem sånger du kan hela texten till:
Impossible - Shontelle
Criminal - Britney Spears
Man Down - Rihanna
Where them girls at - David Guetta ft. Nicki Minaj
Titanium - David Guetta ft. Sia

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Skänka till en massa välgörenheter
Flytta till Spanien med min familj
Bo i ett helmodernt hus
Ge en (min) katt ett drömliv
Leva ett lyxliv

6. Fem dåliga vanor:
Bita på naglarna när jag inte har något att göra eller är nervös
Hamna i drömlägen och vakna upp i konstiga ställningar
Vara alldeles för kritisk mot mig själv
Få ont i magen på kvällarna
Lyssna på musik jag egentligen inte gillar

7. Fem saker du gillar att göra:
Skriva
Blogga
Vara hemma
Slappa med familjen
Mysa med djur

8. Kläder som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
OnePiece
Foppa-Tofflor
Magtröja
Alldeles för korta shorts
Onödiga saker som jag aldrig skulle använda

9. Fem favoritleksaker:
Datorn
Teven
Papper och penna
Mobilen
Kameran

10. 9 personer jag vill se göra den här utmaningen:
Tuva - Min mysiga blogg
Juliah - Juliah Of Sweden
Alexandra - Bloggaren Alexandra
Olivia - Olivias Blog
Isabella - Lilla söta Bella
Ellinore - The Laus
Flisan - Flisans Clothes
Nellie - Nellie JC
Elin - Elinz Blog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar