Sidor

torsdag 22 mars 2012

Let's say love

Hur gulligt är det inte med kärleksbilder? Tagna av mig?^^
Se på bilden ovan och tänk dig den utan 'glittereffekten'. Då hade bilden varit ganska värdelös om jag får säga min mening. Det är bara en nypa socker som jag strödde över och så fick jag den effekten som är svår att få till i t ex Photoshop.

Idag har varit en söt dag, bokstavligen. I morse hade jag hemkunskap och vi bakade rulltårta♥ How sweet? Sedan hade vi lite andra lektioner... svenska och jag läste ut Niceville. Så när jag kom hem såg vi filmen och den var verkligen jättebra! Rekommenderas!
Lite bilder från dagen kommer här och så dagens outfit♥   

Niceville var toppen!

En snygg tröja med bokstäver och siffror på och min myskofta som jag alltid har på helgerna.

Rulltårta bakad av: ME♥

Sweet Dreams, Dear♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar