Sidor

onsdag 7 mars 2012

Lite fotografering & drömmar

Dagen idag har minst sagt varit... normal. Men jag har varit väldigt "drömmande" idag för jag drömmer om en kamera. En Canon EOS 1100D. Just nu kan jag typ allt om den och den kostar 3300 kr. Snyft snyft... Jag har ca 1000 för tillfället vilket betyder samla samla, jobba hårt och önska sig kamera/pengar i present. Vet inte exakt hur lång tid det kommer ta, men jag ska kämpa så att det ryker om mig för kameran. En liten bild:
Älskar dig älskling^^♥
Kommer kämpa för dig som en gris

Inte så mycket fotografering idag, men kommer nog i morgon. Några bilder fick jag i alla fall och nu kom jag på att jag glömde lägga upp gårdagens bilder i fotobloggen igår... Men här kommer dagens bilder:






Lite växter och blommor idag då. 
Nu återstår uppdatering, redigering och lite ändringar i bloggen. Och så en läxa, en tvätt med lakan och laga mat till killarna. Hm... 

Kram<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar