Sidor

torsdag 8 mars 2012

Mycket fotografering

Hejsan jordinvånare :)
Idag har mitt fotograferande gått väldigt bra som du kan se ovan och nedan. Idag kom "andra snön" vilket är rena drömmen för en blivande fotograf. Alltså en av mina fotodrömmar. Tack himmel för att du gav mig snö! Detta fick mig även att inse att min kamera inte alls är särskilt dålig! Jag kan gärna ha kvar den ett bra tag till. Men snart vill jag ha en ny, när jag är ett proffs. 
I alla fall så gick det bra i skolan där det inte hände särskilt mycket mer än vanligt... Jag skrev och lagade pannkakor. Härlig dag^^

Snart ska jag se den nya filmen 'En Dag' med mamma och det kommer förhoppningsvis ploppa upp en liten recension i eftermiddag.
Härligt ännu en gång! ♥ Och nu kommer lite bilder från dagen<3 Ska försöka lägga upp fler i fotobloggen och sedan skriva om jag hinner innan filmen! 







Ha en fortsatt trevlig dag och god natt om vi inte ses mer idag ♥

1 kommentar: