Sidor

fredag 9 mars 2012

Dagen idag

God eftermiddag får jag säga, för den är verkligen god för min del! 
Låt mig bara säga att idag har jag lyckats med en berättelse i skolan, min nya spotifylista (tillfälligt), fotografering, glädjespridande och nu väntar bara en godispåse, ett glas coca cola, musik och ett tomt Microsoft Office Word-dokument! Och såklart fredagsdans + en härlig låt (den finns längre ner, låten alltså)<3
Nu kommer bilderna! Som alltid finns det fler i fotobloggen (snart)<3

Vi såg 'En Dag' idag. En film jag rekommenderar starkt.

Någon typ av "blomma" eller växt :3

En liten glassten jag hittade på en promenad. Oroa dig inte, den är tvättad! :D

Nya tulpaner på bordet ♥



Åhåhåhåh...♥
Trots att den är sorglig och så vidare så får den fem 'Bellizar'!!! 
Nej, skojade bara^^
Hihi, jag är på "tråkig-humor-humör" idag<3^^
Once upon a time you were with me... Hm lalalaalaaaaa...<33

Och föresten! Vi ska ju på fest imorgon kväll :) Det får ni bara inte missa! Kommer kanske blogga med foton därifrån (eller kanske inte...) men i alla fall blogga!^^
Mysigt med Melodifestivalfinal hos gamla/eviga vänner. Tre tjejer, en i min ålder och två yngre.

Love♥♥♥
BELLE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar