Sidor

måndag 9 april 2012

Slutet av påsklovet

Igår kväll åkte vi hem från Göteborg där vi stannade till för att vara med mammas syster med familj hela eftermiddagen. De har så många djur att man inte håller räkningen... Tre hästar, två hundar, fyra katter och en hamster. Jag älskar deras gulliga katter, trots att de är utekatter och inte riktigt myskatter. Men på bilden där uppe håller jag lilla Nisse som är både mjuk och surrar som en bil. Han är väldigt fin, men han ville snart hoppa och springa iväg. 
Det har varit jätteroligt i Bohuslän och nu är det dags för skolan igen. Ärligt talat längtar jag jättemycket till sommarlovet och jag ser inte så mycket fram emot skolan imorgon.

Nu har vi lite fest med mammas föräldrar och syskon! Så nu ska jag skynda mig lite^^

Jag red på en av min mosters hästar. Jag har för mig att hon hette Krisma eller Crisma. Hon var väldigt högt upp och jag vågade bara gå och trava lite lätt...

Bohuslän... Saknar det redan!

Lekte lite med Alfapet-bokstäver när snön kom ♥

Ja... Samma här!

Lite sent, men Glad Påsk!

Snö ♥

Solnedgång sedd från ett berg.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar