Sidor

lördag 14 april 2012

110%

Mysigt, fräscht och ja... härligt! 
Jag sitter vid datorn omringad av saker jag inte orkar plocka undan, duschad och totalt överlycklig och kollar in lite bloggar, ser vad alla har för sig denna soliga lördag! Jag har varit på basket med småkillarna och läst två kapitel i 'Solbarnet' av Monika Häägg. Det var så härligt att få sitta där och peppa mina två småbröder! De är så duktiga och lever sig in i det de gör.

Igår beställde vi pizza och såg på Let's Dance. Jag hejar personligen på Anton Hysén och Sigrid (som vi kallar Sigge). Camilla Läckberg, Molly och Marcus kommer sen, men Anton är bäst.
Vi åt godis också och jag tog så snygga bilder med en Nikon D80 som ägs av mamma men som jag får ta bilder med. Coolt? Love it! Men jag ska lösa det mystiska med att ladda in bilderna i datorn så snart som möjligt. Hm... mystiskt... 

Igår kväll såg vi på filmen 'I huvudet på John Malkovich' och den var så... onödig. Den hade inget budskap och ingen riktig handling. Rekommenderas INTE ALLS! Har aldrig sett en så dålig film förut...

Nu ska jag städa lite runt mig och gå på en promenad runt kvarteret för att ta lite snygga bilder, men jag kanske skriver mer sen ♥

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar