Sidor

tisdag 10 april 2012

Jobbat

Skriver bara lite snabbt nu innan jag ska laga lite mat. Förlåt för det, har bara inte haft tid att blogga så mycket idag ♥

Idag har jag börjat skolan igen efter påsklovet. Vad ska man säga? Det är ju skolan, men det var ju inte tråkigt i alla fall. Vi diskuterade om respekt och vad det innebar och vi hade engelska och innebandy. En härlig första dag! Och så åt vi kyckling med makaroner och det var riktigt gott.

När jag kom hem insåg jag att jag inte hade några läxor så jag satte mig vid datorn, kollade bloggstatistiken, kollade några bloggar och jobbade lite slarvigt på en bloggdesign. Sedan skrev jag. Orden bar mig över världen jag skrev i. Drömmarna flög iväg till den värld jag lever i när jag är helt borta från verkligheten. Jag vaknade upp först när jag märkte att jag inte bloggat idag. Det är alltså det jag har gjort hela eftermiddagen. Så det var det...

Nu ska jag laga köttfärssås och spaghetti till killarna och mig. Mums, så gott!

Kram ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar