Sidor

tisdag 3 april 2012

Lite hit, lite dit

men en massa musik!
Ska skriva några av låtarna jag har lyssnat hål i huvudet på mig själv med :)

Party In The U.S.A. - Miley Cyrus 
(=Så härlig låt alltså! Helt klart en favorit<3)

All This Way - Amanda Fondell
(=Åh... så skön!)

It's Oh So Quiet - Amanda Fondell
(=Vad ska man säga? ÄGIG!)

Starships - Nicki Minaj
(=Älskar att sjunga med i hennes rapp)

Oh My God! - The Moniker
(=Så glädjespridande och man blir på bra humör!)

Hair - Lady Gaga
(=Helt klart en Gaga!)


Låtar, musik, kärlek... Samma sak alltihop :)
Mot Bohuslän imorgon vid tolvtiden. Kanske vaknar 1-2 timmar innan så att jag kan fixa mig. Älskar att känna mig fräsch när jag ska iväg. Det är så skönt att duscha på morgonen till exempel som jag ska göra imorgon. Och så ska jag ha sköna men snygga kläder också. 

Kommer kanske inte kunna blogga så mycket innan måndag, men ska försöka skriva något litet någon gång ibland så att jag är hyfsat uppdaterad! ♥

Lite mer om vad vi ska göra i Bohuslän kanske kommer imorgon bitti! Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar