Sidor

söndag 1 april 2012

En sån magisk dag

andra dagen på sportlovet!
Jag har inte varit alls upptagen med annat än att mysa och riktigt ta det soft. Därför har jag av någon anledning inte heller bloggat, jag vet inte varför. Det fanns helt enkelt inget tillräckligt roligt eller intressant att blogga om! Jag har ju fotograferat, som en galning<3 Och skrivit har jag inte gjort... Men jag har haft det så trevligt och på onsdag åker vi till Bohuslän för att vara med farmor, farfar och kusinerna i påsk! Så härligt alltså!

Nu ska vi väl ha en rolig och mysig kväll och imorgon är det måndag och skola igen! Eller... nej ♥ Mm, det är så härligt, härligt, härligt att vara ledig efter två intensiva månader i skolan!

Lite bilder från de senaste dagarna ♥







Våren är ju på god väg också och man känner en smula värme i den annars så kalla vinden. Det är också fantastiskt ♥




Våriga och påskiga kramar från mig ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar