Sidor

onsdag 4 april 2012

I'm so fresh and happy

Packad och klar, åker till Bohuslän om en halvtimme! Så taggad, glad och fräsch :) Kom nyss ut ur duschen och har ätit frukost. Min äldre bror är och klipper sig med mamma och de kommer hem om en kort stund. Snart bär det av!

Jag och min familj åker till Bohuslän eftersom att vi har ett sommarställe där tillsammans med större delen av vår pappas släkt. Vi ska bo i farmor och farfars hus tillsammans med två kusiner och farmor och farfar. Härligt det låter, va? Och någon dag ska vi dra ris och elda och äta påsklunch <3 Och en dröm för mig som fritidsfotograf är att det finns jättemycket fin vårnatur där... Så nu måste jag stryka och packa det sista! Vi ses på resan och om inte det så ses vi nog någon annan gång.

Kram
Belle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar