Sidor

söndag 19 februari 2012

Skyldig flicka lever livet med huvudvärk



Jag har helt glömt bort allt idag, eller åtminstone allt som är viktigt. Jag hade en hel del saker att göra, men gjorde inte en enda. Känner mig en smula skyldig. Datorn blev dagens verktyg, plus lite jogging på springbandet. Jag vet inte säkert hur tiden kunde gå så fort men nu är det kväll igen. Dags för lite mys och en huvudvärkstablett. För jag har ont i bakhuvudet och ner i nacken. Ajajaj... Ojojoj... Men det är inget allvarligt, bara en liten sträckning eller växtvärk tror jag.

Mina myskläder som jag alltid har på lov och helger kommer kanske att titta in på bloggen snart. Jag tycker verkligen inte om att gå i fina kläder när man är ledig, så jag gör aldrig det förutom när vi ska bort någonstans.

Som man kan se ploppade det upp en ny novell (Att dö vid din sida)! Stolt är jag över det, men hela är inte skriven ännu. Den är till en skrivtävling på internet och något jag bara kom på tack vare mammas spellista. Tack ska du ha mamma ♥

Idag tittade jag in på fyra nya bloggar och kommenterade hos de jämnåriga, bloggande tjejerna så jag hoppas att ni kanske kommer in till mig snart! :)


Men nu är det mysdags! Ingen tid för huvudvärken längre, så det är bara att slänga sig i soffan och se på något på teve! Särskilt roligt blir det om vi får se på 'The Holiday' som vi spelade in för ett tag sedan<3


Då ses vi väl imorgon! Puss & Kram så länge<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar