Sidor

onsdag 29 februari 2012

Lusten att skriva

När jag kom hem från skolan och vilade mina trötta ögon på den bänk jag alltid tittar på när jag kommer hem från en lång dag såg jag det tredje numret av min favorittidning Skriva. Glädjen inom mig spreds som den alltid gör när jag känner hur skrivandet går bra. Det var ju just den tidningen som inspirerade mig att skriva på riktigt. Jag läste snabbt igenom hela på mindre än en timme och nu väntar de intressantaste sidorna, lite planering och sedan skrivning. Jag har fixat spellista, dricka och två nummer av tidningen. Nu gäller det!

Jag har haft käraste Ellie i tankarna hela dagen. Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig, gumman! Trots att du inte är i livet älskar jag dig lika mycket. Jag vill att du förstår det ♥ Matte Älskar Dig Fortfarande, Sötaste. Hoppas du har det underbart i din djurhimmel. Det är du mer än värd. Älskar dig♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar