Sidor

fredag 17 februari 2012

Dancing Girl



Dags för fredagsmys med god mat, dans och filmmys!
Efter en lång skoltid i den nya, härliga skolan är det äntligen fredag och sportlov! :)

Alla uppdateringar är klara. Bakgrunden, textfärg, inläggsrensning och allt annat är färdigt! Läs gärna den nya texten om mig som finns till höger ;)

Idag har jag på mig ett par mörklila manchesterbyxor och en ljus- och mörklila tröja. Det är speciellt med dagen-innan-lovet så jag handlockade håret (bara skruvade runt lite med fingrarna så att det ser ut som naturligt lockigt hår, superenkelt och superfint!).

Nu ska jag duka till maten och sedan är det relax i en vecka<3

Vi ses imorgon då det förmodligen blir ett lite längre inlägg eftersom att idag försvann inlägget fem gånger innan jag fick till det! ♥

Kramar&Danslycka
Bellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar