Sidor

torsdag 22 december 2011

Skolavslutning!

Igår slutade jag skolan inför jullovet! Det var riktigt kul att bara komma hem och veta att det är lov till den tionde januari 2012. Just nu ligger jag i sängen och orkar inte gå upp, men efter jag har skrivit ska jag ta mig upp på något sätt! Ville bara skriva ett kort morgoninlägg för att vakna upp ordentligt. För igår var jag så lat att jag inte orkade skriva något och den tjugonde januari likaså.
Julstämningen är på topp hemma med julgran och julpynt! Idag ska jag handla julklappar med antingen mamma eller min äldsta bror och hans kompisar. Eftersom att vi ska på fest imorgon har vi uppersittarkväll idag istället. Jag har köpt EN julklapp och den är till mamma, resten ska jag köpa idag.

Kramar
Bellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar