Sidor

onsdag 14 december 2011

Varför ska...

...det vara såhär? Varför är det så att vissa människor blir mobbade, retade och behandlade på fel sätt? Och VARFÖR kan man inte göra något åt det själv? Dessa frågor ställer jag mig själv hela tiden och blir nästan gråtfärdig när svaren aldrig hittar mig. Min mamma hade denna video på sin blogg och vips så hade den över 8 000 000 visningar, så nu ska jag sprida den vidare<3 Det är så himla sorgligt alltihop i den här videon som är gjord av Jonah Mowry, så se och tänk efter!



Förstår bara inte hur det kan vara såhär i världen! Vi alla är människor, våra utsidor må vara olika men benen är likadana, så VARFÖR? Det blir så mycket för mig, en elvaårig tjej som bara längtar efter fred på jorden, när jag tänker på hur vuxet jag beter mig just nu. Men allt är sant... Jag ÄR rädd att det ska fortsätta såhär!
Men som det ser ut nu, när över 8 000 000 människor sätt och svarat känns det tryggt. Så nu kan jag blogga som vanligt...

Idag har allt varit som vanligt, men imorgon fyller pappa 49 år! Grattis i förväg pappa! Jag har haft en ovanligt vanlig dag om det är rätt sätt att uttrycka sig på. Igår fick vi sex nya fåtöljer som är SÅ fantastiska! :) Man kan fälla ner, ut, in och hit och dit och gunga och snurra! Det är så mycket att man knappt hänger med. Jag mår underbart bra och ska äta min kalenderchoklad nu, så jag kan inte skriva mer för tillfället.

Just nu uppdaterar jag bloggen för att den ska bli som den var för länge sedan! :)


Många Juliga Kramar
Bellan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar